konkurs gastronomiczny - EOI

piątek, maja 05, 2017

Od pewnego czasu jak wiecie uczę się hiszpańskiego, w mojej grupie są między innymi włosi, którzy zaprosili mnie na konkurs gastronomiczny organizowany przez EOI (oficjalną szkołę językową), gdzie były najróżniejsze włoskie dania.


Fiorella zrobiła casatiello - typowy włoski chleb z gotowanymi jajkami podawany w czasie Wielkanocy, za to Roberto zrobił marru - przystawka z cebuli, selera, kopru i jego ulubionych dodatków.


Miałam dużo szczęścia, gdyż tego samego dnia odbywała się podobna fiesta organizowana przez instytut portugalski, dzięki czemu mogłam spróbować jeszcze więcej dań.


Bardzo podobało mi się zróżnicowanie smaków i składników, niektóre nawet przypominały znajome polskie dania jak fasolka po bretońsku, inne były tak zaskakujące, że ciężko mi je opisać.


Szkoła w Maladze organizuje dla naszego departamentu podobny konkurs. Odbędzie się w siedzibie szkoły 11 maja o 11 w sali B24.


Tego typu wydarzenia są niezwykle interesujące nie tylko ze względu na ich walor kulinarny, ale również można porozmawiać z wieloma osobami na temat kultury, która jest odmienna od naszej. Czasami różnice i problemy w komunikacji powodują sytuacje jak z komedii.


Więcej zdjęć znajdziecie w galerii.

You Might Also Like

2 comments

  1. Szkoła językowa zbliżająca poprzez kulinaria zostanie na długo w pamięci uczestników kursu.Pomimo przypadkowego ustawienie produktów jak zawsze kompozycja i światło bardzo indywidualne podkreślające walory prezentowanych dań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe wydarzenie było na świeżym powietrzu i to po godzinie 18, więc światło idealnie nadawało się do zdjęć. Może lepiej byłoby co nieco poprzekładać, ale byłam gościem, więc i tak się bardzo cieszę, że mogłam uczestniczyć :)

      Szkoła jest godna polecenia, bo nie dość, że uczy to jeszcze zbliża ludzi i otwiera umysły :)

      Usuń

Popularne Posty

Ja na Facebooku

Flickr Images