kokos - spójrz mi w oczy

piątek, marca 31, 2017

Wiedzieliście, że kokos ma oczy? Tak na prawdę to ma całą twarz. Żeby nie męczyć się z otwieraniem go wiertarką i piłą trzeba się z nim trochę zaprzyjaźnić.


Tak wygląda mój pierwszy kokos otwarty bez jakichkolwiek narzędzi nie licząc noża, gdyż najpierw chciałam wylać z niego mleczko.


Więc teraz kilka ciekawostek. Żeby otworzyć kokosa przyjrzyj mu się dokładnie, a zobaczysz wtedy, że ma oczy i usta. Weź nóż i otwórz mu usta, nie wymaga to wcale siły. Wylej całe mleczko i teraz już niestety będzie trudniej. Przyjrzyj mu się i zobaczysz że od ust idzie przedziałek. Zobacz gdzie jest środek i właśnie tam będziesz uderzać. W moim wypadku już niestety wymagało to trochę siły ;) Może kiedyś opanuję lepiej technikę i powiem jeszcze więcej detali :)

You Might Also Like

2 comments

  1. PIĘKNA kompozycja i WSPANIAŁE rozwiązanie kolorystyczne- gratulacje !
    Jestem pod wrażeniem tego "kokosa"...bardzo trudny , wysmakowany zestaw barwny , który tylko może zachwycać oglądającego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba. Niby taki prosty, a cieszy oko :) Trudno to było go otworzyć, ale radość była wielka :)

      Usuń

Popularne Posty

Ja na Facebooku

Flickr Images