fioletowa dynia

wtorek, stycznia 31, 2017

Ostatnio długo mnie nie było, ale w zeszłym tygodniu było nie dość że pracowicie, to jeszcze trochę zdrowie dało mi popalić więc zamiast wrzucać nowe posty poprawiałam swoje hiszpańskie słownictwo z zakresu medycznego.

Dziś zdjęcia wykonane wcześniej, ale z braku czasu leżały na dysku. Dynia w nieco innej odsłonie, jako główny obiekt w bardziej rozbudowanej niż poprzednio scenerii, kolorystycznie nawiązuję jeszcze do buraczków i idącej wiosny.


Na zdjęciu chyba "groszek", gdyż pan na targu nie umiał mi wytłumaczyć czym jest kwiatek, ale nie dość że ładnie wygląda, to jeszcze ślicznie pachnie.


Które zdjęcie wam się bardziej podoba i oczywiście kolejne pytanie, dlaczego? Krzyś nie za bardzo lubi zdjęcia z przesłoną 2.8 gdyż dla niego za mało wyraźny jest drugi plan.

Dodatkowo latałam z czarnymi kartkami papieru zmieniając światło, więc jakby ktoś widział cały proces z boku mógłby się trochę pośmiać, bo w 10 sekund wszystko musiało być dobrze wyeksponowane.

You Might Also Like

4 comments

  1. Piękne te dynie. Wyjątkowo dobrze wyglądają na fioletowym podkładzie z małymi dodatkami zieleni avocado i ten groszek stanowiący dopełnienie całości. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię naturę, tylko czasem jeszcze nie umiem pokazać jaka jest ładna. Cały czas uczę się jak wydobyć z niej to co najładniejsze.

      Usuń
  2. Miło zobaczyć kolejne zdjęcia.
    Zrobiło się tak "soczyście".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam wrażenie, że jakoś poza mną samą te zdjęcia nie dają radości, więc się cieszę.

      Idzie wiosna, więc będzie coraz bardziej kolorowo i soczyście, choć tu taka wiosenna jesień lub jesienna wiosna jak kto woli.

      Usuń

Popularne Posty

Ja na Facebooku

Flickr Images