zdrowe śniadanko

sobota, stycznia 14, 2017

Dzień dobry! Dziś na śniadanie jogurt z płatkami i sezonowymi owocami, właśnie zaczęły się truskawki i jeszcze są śliwki, choć zupełnie inne niż nasze węgierki. Trochę kandyzowanej skórki, żeby było bardziej słodko i energetycznie.


Nie martwcie się, taka mała porcja tylko na potrzeby zdjęciowe ;)


Specjalnie dla taty z innym oświetleniem, które jednak dla mnie trochę jest zbyt oczywiste. Obrus niestety wymaga dalej wyprasowania, ale... do tego przydałby się ktoś do pomocy ;)

You Might Also Like

4 comments

  1. Ślinka leci na samą myśl o zapachu truskawek... Mam nadzieję, że one nie holenderskie? Co do zdjęcia, to trochę za dużo chaosu: Pomięta serweta w kratkę na podstawie z wytłoczeniami zabierają za dużo uwagi i zdjęcie trochę za ciemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawki hiszpańskie, wolę produkty lokalne, choć czasem i takie importowane kupuję.

      Co do zdjęcia, to jest ciemne gdyż nie chciałam przytłaczać drugim planem, mam też jaśniejsze, które mogę dołączyć dla porównania.

      Pomięta serwetka, hmmm, na to nie ma już niestety usprawiedliwienia, poza tym, że jestem wrogiem żelazka i nawet na rozmowy o pracę ubieram rzeczy bez prasowania, ale zwykle syntetyczne i ładnie naciągnięte po praniu, więc nie widać. Następnym razem postaram się nie składać obrusu tak w kostkę.

      Usuń
  2. Do prasowania, zgłaszam się na ochotnika... nie widzę chętnych ;).
    Truskawek zazdrościmy.
    Tło przy drugim zdjęciu, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie oddam żelazko, bo tak to tylko leży i się kurzy ;)

      Chyba większość osób woli drugie zdjęcie, jestem jedyna, ale może to mój mroczny nastrój ;)

      Usuń

Popularne Posty

Ja na Facebooku

Flickr Images