miotła artystycznie

poniedziałek, stycznia 16, 2017

Ostatnio douczam się w innym kierunku, a mianowicie robię kursy graficzne, więc nie zawsze wrzucam posty tak regularnie. Ostatnio jako zadanie miałam pokazać wariacje na temat przedmiotów użytku domowego. Wybrałam sobie miotłę, gdyż tutaj ludzie wolą używać miotłę niż odkurzacz,co wydaje się być dziwne, ale mają awersję do odgłosu wydawanego przez urządzenie.

Oto kilka wariacji na temat miotły w różnych technikach:

      

od zdjęć, kolaży, rysunków, skończywszy na całkowicie komputerowych obrazkach, choć niektóre wyglądają jak rysowane dzięki tabletowi, który ma czujnik oddający siłę docisku. Macie swojego faworyta? Jakiego i dlaczego?

You Might Also Like

2 comments

  1. Miotła narzędzie stare jak świat ale jakże użyteczne!Zastanawiałam się nad wyzwaniem jakie daje ten przedmiot w sztuce i od razu nasunęły się ready-made między innymi słynna muszla klozetowa ,która teraz znajduje się w jednym z bardziej renomowanych muzeów świata.
    Pomysły Twoje na miotłę bardzo różne ale trafione w przysłowiową 10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jak robię zadania z kursu, to mam ogromny dylemat co najbardziej trafia do odbiorcy i czemu, bo to nie jest takie oczywiste i nie ma niestety na to żadnego algorytmu.

      Usuń

Popularne Posty

Ja na Facebooku

Flickr Images